יום שלישי, 10 באפריל 2018

לדעת מי שומר עליכם


יכול להיות שאחרי שתשכרו חברת שמירה לבניין תרגישו בטוחים, אך אפילו מקרה אחד קטן של השחתה, גניבה כלשהי או היעדרות של השומר כי הוא לרגע הלך לשירותים, יכולה לגרום לכם להתעצבן ולהבין שבחרתם בצורה לא נבונה. זה הזמן להבין כיצד בוחרים חברת שמירה לבניין כדי שמצבים כאלו לא יקרו.

חברה השמירה שתקנה לכם ביטחון

כששוכרים חברת אבטחה לבית לא מעוניינים במישהו שיעשה לנו טובה ויפקח עין, מדובר באנשי מקצוע שמרוויחים כסף עבור השירות שהם מעניקים ולכן אנו מצפים מהם מאה אחוז נאמנות ומסירות בתפקיד החשוב הזה. הבעיה הכי גדולה היא כמובן השאננות, ואולי גם הזלזול בתפקיד, כאשר בבניינים מסוימים בשכונות מסוימות סביר להניח שאף אחד אפילו לא ינסה לגנוב. עם זאת, אתם והם צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש והנה כמה דברים שחשוב שתדעו.

כך תדעו מי שומר עליכם

·         לפני שאתם מסכמים את התנאים של חברת השמירה הבאה שלכם, אתם חייבים להבין מי הולך לעבוד בה. לעתים יש ממאבטח אחד שמצוות לבניין שלכם ולעתים מדובר על מאבטחים מתחלפים. נסו להבין האם מדובר במאבטחים ספורים שיעשו רוטציה על הבניין שלכם וכך תבינו טוב יותר האם לחברה יש יחס אישי ללקוחותיה או לא, דבר שכמובן יהיה עדיף.
·         חשוב לבחור בחברת שמירה גדולה ומוכרת בתחום כדי שתבינו שתמיד יהיו לה מאבטחים עבורכם. ייתכנו מצבים בהם חברות קטנות ייתקעו בלי מאבטחים ואתם אלו שיכולים לשלם את המחיר, ולמרות שלא תשלמו על פרק הזמן הזה, הבית שלכם לא יהיה מוגן וזה מסוכן.
·         בררו את המחיר היטב כדי שלא תופתעו לאחר מכן שמדובר במחיר שלא כולל תעריפי חג וכולה.

מאבטחים אחראיים ומנוסים

חשוב מאוד להבין האם מדובר במאבטחים שעברו הכשרה קפדנית או שמדובר בכוח אדם חסר ניסיון. אמנם שירותי האבטחה בבניינים לא יהיו הכי מנוסים ובעלי היכולות הכי גבוהות, כמו בשירותי שמירה אחרים, אך עדיין יש צורך בצוות שמבין את חשיבות העבודה. הרושם שאותה חברה תיצור והאכפתיות שלה כלפיכם, כולל שירות הלקוחות שלה שתמיד זמין לתלונות, יהיה זה שמכריע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה