יום רביעי, 1 ביולי 2015

מהם הקריטריונים לבחירת חברת שמירה?

גורמים רבים מעוניינים להיעזר בשירותיה של חברת שמירה פרטית, ומדובר כמובן על מטרות מגוונות מאד - בין אם מדובר על שמירה על מסוד חינוך, שמירה על גורם VIP, שמירה ואבטחה של אירועי ספורט, ועוד סיבות נוספות. מכאן כמובן, חשוב מאד להתייחס לשאלת הבחירה בחברות השמירה. יש כיום חברות שונות שמספקות שירותי שמירה ואבטחה - איך אתם תוכלו לבחור בחברה הטובה ביותר? הנה כמה קריטריונים שחובה להתייחס אליהם, כאשר בוחרים בחברה כזו או אחרת.

הדרך לבחירה בחברת שמירה הטובה ביותר

       ניסיון - קודם כל, אחד הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת חברת שמירה, נוגע לניסיון של החברה. אבטחה ושמירה זה לא נושא שכדאי לקחת בו סיכון. לכן, ותרו על כל מיני חברות שזו שנת הפעילות הראשונה שלהן, ושלא ברור מה טיב ההכרה שהן מעניקות לעובדים שלהם. במקום זה - בחרו בחברה שיש לה את הניסיון המתאים, של מספר שנים בתחום. ניסיון הוא לרוב ערובה להצלחה, וזה בהחלט יעזור לכם לסנן בין שפע ההצעות.
       הכשרת המאבטחים למשימה - כשבוחרים חברת שמירה, שימו לב להכשרה שיש לעובדים של החברה, והאם זה מתאים לטובת המשימה שלכם. כך למשל - האם העובדים של החברה מצוידים בנשק, או לא. האם לעובדי החברה יש ניסיון קרבי בעת שירותם בצה"ל או בגוף בטחוני אחר? מהי ההכשרה לטיפול במצבי חירום שעובדי החברה עוברים? כל אלו קריטריונים חשובים מאד, והכל כמובן - בהתאם למורכבות משימת האבטחה והשמירה.
       חד פעמי או מתמשך - אל תשכחו שהבחירה בחברת השמירה צריכה להיות גם בכפוף לזמן המשימה. יש מקרים שבהם תרצו לפנות אל חברת שמירה לטובת משימה חד פעמית - למשל אבטחה של אח"מ שמגיע מחו"ל. לעומת זאת יש משימות אבטחה מתמשכות - למשל שמירה על מוסדות חינוך, שמירה על בניינים, וכיו"ב, וצריך לבחור בחברה המתאימה לכך.

לבחור חברת אבטחה

העיקר שההתאמה תהיה מושלמת


אולי הדבר החשוב ביותר שצף וחוזר בכל פעם שבה אתם צריכים לבחור בחברת אבטחה ושמירה, הוא עניין ההתאמה. בחרו אך ורק בחברה שתתאים למשימה ככפפה ליד - וכך אתם תוכלו לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה